Voetzorg Oost Groningen
(Medisch) Pedicure

Klachten

Klachten na een behandeling zijn nooit wenselijk niet de medewerken en niet voor u als cliënt.

Het streven is dan ook bij klachten dat u contact opneemt met Voetzorg Oost Groningen, bij voorkeur telefonisch of via de e-mail binnen 14 dagen. Samen tracht Voetzorg Oost Groningen dan met u binnen 5 werkdagen in gesprek te zijn om een passende oplossing te kunnen vinden.

info@voetzorgoostgroningen.nl en telefonisch via 06-21301595


door op deze afbeelding te klikken komt u op de website van de klachtenfunctionaris van Provoet

Mocht U het gevoel hebben dat u niet tot een oplossing heeft kunnen komen, dan verwijs ik u door naar de klachtenfunctionaris van Provoet. (u kunt hiernaast op afbeelding drukken om doorgelinkt te worden naar de website)

De klachtenfunctionaris past het principe van hoor en wederhoor toe, waardoor veel situaties kunnen worden opgelost. De klachtenfunctionaris is rechtstreeks te bereiken via klachtenfunctionaris@provoet.nl en telefonisch via 

0318-500232



Mocht er ondanks deze hulp voor u nog geen passende oplossing zijn geboden kan de klacht worden ingediend bij de geschillen commissie. door op de afbeelding hieronder te klikken word u naar de juiste website doorverwezen.


Link naar de geschillencommissie uiterlijke verzorging